Flower Dreams
Wednesday, May 24, 2006

Dah berzaman

Lilypie Expecting a baby Ticker
Sungguh lama rasanya ruangan ini ditinggalkan. Byk kekangan..., masa....mood kerja...cukup lengkap la tu. Sekarang ni baru betul2 relaks sikit. Byk perkara berlaku sepanjang 'kesunyian' ruang ini. Dalam byk2 tu, ada jugak yang meninggalkan kesan sampai sekarang. Antaranya, rumahku dimasuki pencuri. Sedih beb, barang2 kesayangan hilang. Walaupun bukan emas permata, tp gelang2 kristal yang aku kumpul sume dihangkot. Takpelah kan, takde rezeki. Cuma sampai sekarang aku fobia kalau hubby takde kat umah. Sah2 rumah aku terang benderang sampai siang.

Tapi kata orang ada hikmah disebalik kejadian. Selepas peristiwa buruk tu berlaku, aku dan hubby dapat berita baik yang mmg aku tunggu2 dari tahun lepas. Menambah ahli keluarga le, apa lagi. Aku sampai dah malas nak ke klinik atau buat self-test, sbb takut kecewa. Tapi kali ni mmg positif, alhamdulillah. Cuma tak tahu lagi dah berapa minggu, kena gi scan plak. Klinik kat bwh ni rosak plak. Pikir2 balik kes aku ni macam pernah berlaku kepada salah sorang mommies. Aku tau pon melalui blog dia la.

Hmmm......Nayli ok. Sekrg ni dah kena sentiasa ingatkan dia bakal jadi kakak. Takleh manja2 sgt dah. Bila tanya nak adik tak? Jawabnya NAKKKK. Berapa org? DUAAA. Hehehe...ok la tu kan, tak ramai sgt. Mau kata seploh ke, pengsan woo. Dia kata nak adik lelaki. Aku tanya lagi, nak bagi nama apa? Cepat ja jawab....IRFAN!! Tak lain tak bukan pengaruh drama NATASYA la tu. Hensem la kot 'Irfan' tu, sampai buleh ingat sedia namanya.

Oklah, nak lunch dulu. Cepat lapor sekrg nih, tp tak lalu nak mkn. Sumbat gak le skit pon (errr...2 bungkus nasi lemak kira skit ke??). Ni nak hantam nasik lagi, skit je tak byk.Hehehe....


Shida blogged @ 12:38 PM



Nayli Farzana bt. Shatri
Lilypie Baby PicLilypie Baby Ticker

4th years of marriage
Daisypath Ticker
ABOUT ME & HUBBY


Name: Shahida Jamaludin
Age: 27
Birthday: 17 April 1979
*****************************
Hubby's name: Shatri Yahaya
Age: 29
Birthday: 26 April 1977



TAG BOARD




FRIENDS


  • Yati Twins
  • Iena Twins
  • Mummychomel
  • Elin
  • Sue
  • Nong
  • Merry
  • MQ
  • Badak biru
  • Wawa
  • Ilah
  • Intansuryati
  • Gingerdon
  • Larawannabe
  • Mak Andeh
  • Tyra
  • Afdlin




  • IMPORTANT


  • Blogger
  • Nayli's
  • Webmail KPTM
  • BlogSkins
  • BCB Online
  • Maxis



  • RESEPI BEST

  • Resipi yang enak
  • Resepi Hanieliza
  • Resepi Mamafami



  • ARCHIVES


    July 2004
    August 2004
    September 2004
    October 2004
    November 2004
    December 2004
    January 2005
    February 2005
    March 2005
    April 2005
    May 2005
    June 2005
    July 2005
    August 2005
    September 2005
    October 2005
    May 2006
    June 2006


    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com