Flower Dreams
Wednesday, May 25, 2005

CSI NY : Schizophrenia...mungkinkah.....

Lilypie Expecting a baby Ticker
Ini adalah tema atau siri CSI NY malam tadi. Mmg best...rupa2nya sungguh hebat cabaran yang terpaksa dilaluui oleh mereka2 yang mengidap penyakit nih. Diorang sentiasa mendengar suara2 yang akan mempengaruhi tindakan mereka. Akibatnya, sanggup bunuh diri dek kerana hasutan 'suara' itu.

Minta maafla yea.....sekrg ni bukan setakat tgk iklan Akademi Fantasia, bila tgk CSI semlm pon dok teringat lagi kat x-roomate aku yang 'special' nih. IN la.....sapa lagi. Tetiba aku teringat, di celah2 kisah cinta dgn M. Nasir tu ada jugak beberapa insiden yang kekadang membuatkan aku kesian dan nak tergelak bila difikirkan semula.

Kisah cinta IN....dari M.Nasir, kepada Tg. Muda Pahang.....sampailah kepada En. BD, salah sorang pensyarah statistik kat UUM. Hahahahahhaha.....mmg aku akan tergelak sorang2 bila ingat balik. Pasal Tg. Muda......kalau tak salah aku dulu penah kena gosip dgn Siti Nurhaliza dan Normala Samsudin.....bila kitorang dok bincangkan gosip dari majalah tu, dengan tanpa rasa bersalah dan segan IN bgtau, Tg. Muda hanya nak bersuka2 je dengan diorang semua tu. Katanya lagi Tg. Muda penah call dia nak berkenalan.....dan IN plak sanggup layan sembang sampai berjam2 lamanya. IN jugak kata Tg. Muda ada beritahu beberapa plan utk masa depan la kononnya. Tah pape la.....

Kisah Tg Muda tu bagai citer dongeng je bg kitorang. Yang agak best tu pasal kisah cintanya dgn En. BD. Sekali dengar mcm real.....dua kali dengar, citer makin best.....masuk 3, 4, 5 , 6 kali citer terus tembelang pecah. Ekekekkekekek......lawak2 kawan aku sorang nih. Citer En. BD nak goda tu dah biasa sgt dah....buleh kata semua lelaki cerita yang sama....yang menariknya, IN buleh berlakon sikit punya maut bergurau senda, bermanja2 riang ckp dlm telefon. Katanya buah hatinya, En. BD ajak dia dinner.....depan kitorang nihhh, tak tipu....lagak ketawa manja....dok ber'kihkihkih' la....dok ber'ala ayang ni' la, naik loya tekak aku tgk. Ntah dari mana datang idea 'jahat'.....ada sekali tu aku nak uji sejauh mana temberang si IN ni nak bertahan. Masa IN dok berlakon dgn hdphone dia tu, aku kuar carik public phone dlm blok asrama kitorang jugak...dan aku dail no hdphone dia. IT'S RINGING!!!!! Wakakakakkaka.....adakah anda faham sekarang?? Rupa2nya selama ini mmg dia berckp sorang2 kat telefon tu. Tp lagak, ya rabbi mcm laki bini......apa yang berlaku selepas aku call tu disaksikan sendiri oleh S dan LH. Tgh syok melayan 'En. BD'nya tetiba hdphone IN vibrate....terus dia bukak pintu bilik dan marahkan aku. WAKAKAKKAKAKAKKA......HHAHAHHAHAAHAH......yang pastinya tembelang telah pecah.....

Itulah cerita aku untuk hari ini......semuanya berpunca dari siri CSI NY yang aku tgk semlm. Pada aku, IN mungkin salah sorang individu yang turut menerima tempias SCHIZOPHRENIA.....yela...dok ckp sorang2, seolah2 ada suara yang dok melayan dia. Amacam....buleh jadi pakar psikiatri tak aku??


Shida blogged @ 3:46 PM



Nayli Farzana bt. Shatri
Lilypie Baby PicLilypie Baby Ticker

4th years of marriage
Daisypath Ticker
ABOUT ME & HUBBY


Name: Shahida Jamaludin
Age: 27
Birthday: 17 April 1979
*****************************
Hubby's name: Shatri Yahaya
Age: 29
Birthday: 26 April 1977



TAG BOARD




FRIENDS


  • Yati Twins
  • Iena Twins
  • Mummychomel
  • Elin
  • Sue
  • Nong
  • Merry
  • MQ
  • Badak biru
  • Wawa
  • Ilah
  • Intansuryati
  • Gingerdon
  • Larawannabe
  • Mak Andeh
  • Tyra
  • Afdlin




  • IMPORTANT


  • Blogger
  • Nayli's
  • Webmail KPTM
  • BlogSkins
  • BCB Online
  • Maxis



  • RESEPI BEST

  • Resipi yang enak
  • Resepi Hanieliza
  • Resepi Mamafami



  • ARCHIVES


    July 2004
    August 2004
    September 2004
    October 2004
    November 2004
    December 2004
    January 2005
    February 2005
    March 2005
    April 2005
    May 2005
    June 2005
    July 2005
    August 2005
    September 2005
    October 2005
    May 2006
    June 2006


    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com