Flower Dreams
Thursday, April 21, 2005

Langkawi....oh Langkawi...

Lilypie Expecting a baby Ticker
Hehhehe....akhirnya aku sampai juga ke sini. Tp yang tak bestnye, hubby tak dtg sama. Actually kedatangan ke Langkawi ni lebih kepada nak menziarah abg aku sefamily. Dah lama rasanya tak bersua. Last met....Aidilfitri thn lepas....ni baru jumpa pulak. Abg aku ni cikgu MRSM, sama la dgn wife dia. Selalu je byk kerja kena buat. Maklumlah, nak mantap prestasi punya pasal. Kekadang tu sampai tgh mlm pun tak balik lagi. Lebih2 lagi diorang dok kat kuarters dlm kawasan MRSM. Sekrg ni pon dah dekat 1 am, SIL masih belum balik lagi dari rehearsal dikir barat utk competition Sabtu nih. Ishhhh....kalah aku yang jadi lecturer nih. Dah la tgh pregnant anak ke 3 nak masuk 5 mths, tak bagus la kuar memlm. Hmmmmm....biarla, my SIL ni susah nak dengar nasihat org. Dulu masa baru 3 hari bersalin kat anaknya yang sulong tu berani betul dia mkn pulut panggang. Mak aku nak marah pon tak terkeluar, sbb mak SIL sendiri dok ada dan da yang beri laluan. Buleh gitu???? Haaaaa...tp akibatnya tanggung sendiri la kan. Bila anaknya dah masuk 6-7 bulan, dia dok ngadu sakit2 badan. Ishhh...tu la...apsal mkn sikit jek...awat tak hantam sebelanga???

Ehem...ehem....selalu terpesong kan, heehhe. Aku sampai kul 11 am tadi. Nasib baik org tak ramai. Kalau tak, mau dok cium peluh org je la. Aktiviti hari ni, lepak2 di rumah abg jek. Letih la konon, dok bertarung dgn hayunan ombak yang menghentam feri yang kitorang naik tadi. Oh ya....aku dtg sini dgn mak dan adik aku jek. Abah aku pon takleh dtg sbb ada mesyuarat pe ntah. So, mcm tak cukup korum jek. Nak wat camana.....next time (tak tau bile) kena make sure semua buleh dtg, baru best. Aku nih teringin nak naikGng Mat Cincang tu...tp hubby tak dak tak best aaaa. Mmmm...oklah, dah ngantuk. Agenda esok hari masih belum tau. Kalau ada masa akan ku coretkan lagi. Daaaa....


Shida blogged @ 11:45 PM



Nayli Farzana bt. Shatri
Lilypie Baby PicLilypie Baby Ticker

4th years of marriage
Daisypath Ticker
ABOUT ME & HUBBY


Name: Shahida Jamaludin
Age: 27
Birthday: 17 April 1979
*****************************
Hubby's name: Shatri Yahaya
Age: 29
Birthday: 26 April 1977



TAG BOARD




FRIENDS


  • Yati Twins
  • Iena Twins
  • Mummychomel
  • Elin
  • Sue
  • Nong
  • Merry
  • MQ
  • Badak biru
  • Wawa
  • Ilah
  • Intansuryati
  • Gingerdon
  • Larawannabe
  • Mak Andeh
  • Tyra
  • Afdlin




  • IMPORTANT


  • Blogger
  • Nayli's
  • Webmail KPTM
  • BlogSkins
  • BCB Online
  • Maxis



  • RESEPI BEST

  • Resipi yang enak
  • Resepi Hanieliza
  • Resepi Mamafami



  • ARCHIVES


    July 2004
    August 2004
    September 2004
    October 2004
    November 2004
    December 2004
    January 2005
    February 2005
    March 2005
    April 2005
    May 2005
    June 2005
    July 2005
    August 2005
    September 2005
    October 2005
    May 2006
    June 2006


    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com