Flower Dreams
Saturday, March 12, 2005

Kenduri kahwin

Lilypie Expecting a baby Ticker
Hari ni sungguh sunyi keadaan di opis. Ramai yang bercuti, gi kursus, marketing, meeting dan mana2 ntah lagi. Dalam bilik yang aku dok ni pon hanya tinggal 3 org ja. Masuk yang diimport dari bilik2 lain maka jadilah 5 org. Sunyi sungguh, student pulak dah mula cuti. Rasanya ini adalah masa yang paling baik utk proses marking, penyediaan bahan ngajar dan exercises seme. Mudah-mudahan terlaksana apa yang dirancang.
Bride And Groom Actually, hari ni kitorang semua kat KPTM AS ni dpt jemputan kenduri kahwin anak tokeh kedai printing kat bwh nih. Kitorang panggil Pak Long. Very baik hati, sampai segan nak gi fotostat atau print apa2 kat kedai dia. Sometimes dia tak amik duit pon. Kebanyakan kad kawin staff2 yg nak menamatkan zaman bujang pegi upah kat dia. Memang dpt special price la. Even my kad yg dikatakan 'glamer' tu pun dia sponsor. Yes, mmg free dan aku tak byr satu sen pon sbb dia takmo accept. Pak Long kata dia mmg dah niat nak sedekah kat aku. Thanks a lot. Sebenarnya aku anggap Pak Long mcm abah aku jugak. Kekadang tu dia sendiri tersasul bahasakan diri dia 'ayah' dengan aku. Aku tak kisah, cuma takut org kata aku cam nak amik kesempatan ja. Pak Long adalah salah sorang daripada insan2 yang tahu masa silam aku. Dia byk bg nasihat kat aku, sampailah aku berjaya mengharungi pahit getir hidup zaman bujang. Bila aku bagitau kat dia aku nak kawin, dia seronok dan terus offer nak print kad kahwin sebagai hadiah kahwin aku. Hanya Allah yang dpt membalas budinya.
Rings Kenduri hari ini adalah perkahwinan anaknya yg no 3 kalau tak salah aku. Anak yang sulong dan no 2 lelaki, still bujang you...hehehe. Kira langkah bendul la nih. Memandangkan anak tokeh kedai printing, maka kad jemputannya jauh lebih hebat la....siap masuk gambar mak dan ayah pengantin lagi.


Cenderahati utk tetamu pun berupa paperbag yang dicetak gambar pengantin. Bertuah sungguh pihak pengantin......mmg akan ingat sampai bila2 peristiwa bersejarah itu.



Place Setting Bertolak dari opis beramai2 ke rumah pengantin kul 1, yakni waktu lunch. Masa sampai tu org dah ramai, maklumlah waktu lunch. Buffet kat khemah pompuan siap kena beratur lagi nak amik mkn....teringat masa kat sekolah asrama dulu. Lepas mkn, kitorang tak tunggu lama, terus jumpa tuan rumah dan beransur. Bagi ruang kepada org lain nak pi mkn pulak. Menurut DJ yang bertugas, ptg nanti Senario akan dtg memeriahkan majlis. Tak tau la betul ke tidak. Nampak kelibat Huzz, cam kaget sat...heheheh. Tinggi gak orgnye. Balik opis semua dah mcm anaconda kekenyangan. Mmg kenyang sungguh laaa. Rezeki kan......
Kisses Ada masa lagi 1/2 jam nak balik. Rasa mcm kejap je pulak mai opis hari nih. Mungkin sebab senang hati kot. Kalau senang hati mmg tak sedar masa begitu cepat berlalu. Esok, janji nak jumpa my fren (yg tempah baju tu..) and have a chit chat. Bos2 kan takdak...maka dunia ini masing masing yang punya....mmuahahahhaha. ROTFL











Shida blogged @ 3:43 PM



Nayli Farzana bt. Shatri
Lilypie Baby PicLilypie Baby Ticker

4th years of marriage
Daisypath Ticker
ABOUT ME & HUBBY


Name: Shahida Jamaludin
Age: 27
Birthday: 17 April 1979
*****************************
Hubby's name: Shatri Yahaya
Age: 29
Birthday: 26 April 1977



TAG BOARD




FRIENDS


  • Yati Twins
  • Iena Twins
  • Mummychomel
  • Elin
  • Sue
  • Nong
  • Merry
  • MQ
  • Badak biru
  • Wawa
  • Ilah
  • Intansuryati
  • Gingerdon
  • Larawannabe
  • Mak Andeh
  • Tyra
  • Afdlin




  • IMPORTANT


  • Blogger
  • Nayli's
  • Webmail KPTM
  • BlogSkins
  • BCB Online
  • Maxis



  • RESEPI BEST

  • Resipi yang enak
  • Resepi Hanieliza
  • Resepi Mamafami



  • ARCHIVES


    July 2004
    August 2004
    September 2004
    October 2004
    November 2004
    December 2004
    January 2005
    February 2005
    March 2005
    April 2005
    May 2005
    June 2005
    July 2005
    August 2005
    September 2005
    October 2005
    May 2006
    June 2006


    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com