Flower Dreams
Monday, January 24, 2005

Kelas......

Lilypie Expecting a baby Ticker
Teacher Kelas telah bermula. Masa nak update blog pon kurang. Tp nak citer gak pasal balik raya ari tuh. Semuanya seperti yang dirancang, walaupun mcm ada unsur2 nak merosakkannya tetapi berjaya ditepis oleh aku. Aku sedih, sedih sgt bila pepagi raya dgn tak sempat nak gosok gigi, dah kena kemas umah + hidangkan juadah raya sorang2. Tuan rumah dah kalut nak gi semayang raya. Mcm nak menangis pon ada. Tau la aku 'off ', tapi takkan nak biar aku sorang2 kat umah tuh? Hubby plak gi amik BIL yg kononnya dijangka sampai kul 4 am. Tup2 kul 9 am baru sampai di Shahab Perdana. Nak ngamuk la gak. Ntahla, kelam-kabut gak pagi raya nih. Aku plak mana la tau duduk letak pinggan mangkuk yg nak dihidangkan. Last2 aku guna je apa yg ada depan mata. Pastu apa yg tak patut ada atas meja sume masuk tong sampah. Puas hati. Lepas nak siapkan meja makan, baru la aku dan Nayli mandi walaupun masa tu tgh lapar gile, tp takkan nak mengadap rezeki dgn tak mandi + gosok gigi kan. Masa tgh siap2 aku dengar diorang dah balik. Kebetulan plak ada org datang. Apa yang aku hidangkan tadi abih dihangkot ke depan. Nak nangisnyeeeee, perut dah lapar nih. Lepas dah siap anak-beranak, aku ke dapor balik. Tapi cam nak perang je. Aku buat lagi satu hidangan ketupat, rendang utk family makan. Pastu dengar hubby baru sampai. Straight je ke meja makan. Mesti lapar kan, lagi la kalut aku. Selera nak makan semakin kurang. Lepas semua dah makan, my turn plak. Time nih tok ka MIL cakap apa2 pon aku buat2 tak dengar. Perut kena isi dulu wey. Aku rasa kalau org tgk muka aku pon dah tau aku tgh marah. Aku tak pedulik. Nasib baik tak lama lepas tu hubby sound suh siap nak balik Penang. Legaaaaaaa.
ROTFL Itu je nak citer, sbb kali ni cam obvious sgt rasa tak puas hati aku nih. Lepas balik Penang tu hubby dpt call suh dia masuk keja hari raya ke 2. Dia balik sorang, abah aku hantar semlm balik AS. Tu je. Raya nih tak best. Harap2 hari2 raya akan datang tak lagi jadi camni.







Shida blogged @ 4:01 PM



Nayli Farzana bt. Shatri
Lilypie Baby PicLilypie Baby Ticker

4th years of marriage
Daisypath Ticker
ABOUT ME & HUBBY


Name: Shahida Jamaludin
Age: 27
Birthday: 17 April 1979
*****************************
Hubby's name: Shatri Yahaya
Age: 29
Birthday: 26 April 1977



TAG BOARD




FRIENDS


  • Yati Twins
  • Iena Twins
  • Mummychomel
  • Elin
  • Sue
  • Nong
  • Merry
  • MQ
  • Badak biru
  • Wawa
  • Ilah
  • Intansuryati
  • Gingerdon
  • Larawannabe
  • Mak Andeh
  • Tyra
  • Afdlin




  • IMPORTANT


  • Blogger
  • Nayli's
  • Webmail KPTM
  • BlogSkins
  • BCB Online
  • Maxis



  • RESEPI BEST

  • Resipi yang enak
  • Resepi Hanieliza
  • Resepi Mamafami



  • ARCHIVES


    July 2004
    August 2004
    September 2004
    October 2004
    November 2004
    December 2004
    January 2005
    February 2005
    March 2005
    April 2005
    May 2005
    June 2005
    July 2005
    August 2005
    September 2005
    October 2005
    May 2006
    June 2006


    Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com